Pokud se řekne česká kosmetika, většina z nás si vybaví Dermacol. Sice to není jediná značka (vzpomeňme kupříkladu ještě Ryor nebo Astrid), ale rozhodně je nejoblíbenější a má za sebou nejdelší historii.
Kosmetika od filmových specialistů na make-up
Značka Dermacol začínala v pražském Filmstudiu Barrandov v 60. letech minulého století. Spojili se dermatologové, kteří zodpovídali za zdravotní nezávadnost a pozitivní účinky na naši pokožku, a filmoví specialisté na make-up, kteří měli dost zkušeností s profesionálním vylepšováním obličejů herců a hereček. Při používání kosmetiky Dermacol tedy užíváte stejných triků jako filmové hvězdy a profesionální modelky. Dermacol je totiž oficiální používanou dekorativní kosmetikou v soutěži o českou miss.
Slovo „Dermacol“ bylo v Česku v minulém století po dlouhou dobu považováno doslova za synonymum „make-upu“. Byl to právě make-up, co společnost tak proslavilo. Dnes už vyrábí mnoho jiných kosmetických přípravků – od rtěnek, přes tělové peelingy až k tužkám na oči, ale přesto je v našich krajích každý čtvrtý prodaný make-up právě Dermacol. A setkáte se s ním i v USA, Kanadě, Austrálii a na východě.
Dalším důkazem, že je dekorativní kosmetika Dermacol tak oblíbená, je skutečnost, že ho do své nabídky na přání zákaznic přidal i známý český e-shop NehtyProfi.cz. Neorientují se jen na laky a jiné přípravky, které značka nabízí pro úpravu nehtů. Vyšli vstříc zákaznicím a nabídka je kompletní.
Nabídku dekorativní kosmetiky Dermacol si lze přehledně rozkliknout podle toho, zda sháníte něco na tvář, oči nebo rty. Na webu má celou samostatnou kategorii, k produktům nechybí řádné popisky a fotky.
I v případě, že se moc nemalujete, si něco od Dermacolu vyberete. Ženy si chválí nádherně vonící sprchové gely s vůní jahod, vodního melounu, třešní, kávy, manga nebo čokolády.