slevomat podvod

slevomat podvodJako první se naši redakci podařilo získat důkazy o tom, že ne všechny slevy na slevových portálech  jsou slevou v pravém slova smyslu. Na jeden podobný portál a zajímavou slevu nás upozornili klienti, který si v průběhu dne našli ve své emailové schránce takzvanou VIP nabídku. Tuto nabídku u slevového portálu SLEVOMAT dostávají  pouze klienti s programem Gold a vyšším.

Zobrazuje se jim totiž přednostně dříve než je na portálu určená  lidem s programem nižším. Podmínkou členství v programu gold nebo vyšším platinum je zakoupení 10 případně 15 voucherů za poslední tři měsíce alespoň v hodnotě 5000 nebo 8000,- korun. Je tedy zcela jasné, že se jedná spíše o movitější klientelu.

Dnes byl klientům právě této skupinky lidí (mimo jiné má slevomat ještě tarify bronze a silver, které jsou programem a výhodami níže) doručený email, který obsahoval super nabídku na představení tzv. premiéru muzikálu Zorro v divadle Hybernia v Praze dne 16.10.2013 v 19 hodin.

Táto nabídka byla pro VIP klienty přednostně ve slevě celých 40% z původních tisíc korun na pouhých 600. No nekupte to. Jenže zákazník je blbec jen do chvíle než zjistí podvod a to se Slevomatu i prodejci Ticket production nemusí vyplatit. Vstupenky se totiž normálně přímo na portálu, který vstupenky dal do slevové akce prodávají za obyčejných 600 korun, tedy ne za tisíc jak se snažili zmást klienta, ale pouze a jen za 600. Ty samé vstupenky prodává i portál Tickert-art opět za pouhých 600 korun.  Jediné co zbývá je myslet si, že prodejce na slevovém portálu se nechtěl ani omylem obohatit.

[hana-code-insert name=’strnky‘ /]

Dnes jsme o vyjádření k celé situaci požádali jak slevový portál Slevomat.cz tak prodejce resp. aktéra celé slevové akce ticket-production.cz, bohužel do současné doby se nám jejich vyjádření nepodařilo získat. Včera nám ještě pán Pavel Boruta tzv. velvyslanec zákazníků Slevomat.cz poděkoval za upozornění a sdělil nám „Určitě vše prověříme a co nejrychleji to bude možné, napíšeme vám zprávu.“ Samozřejmě ticho po pěšině. V takovém případě má jednat prodejce slevových akcí nekompromisně s okamžitým stažením uvedené nabídky aby nedocházelo k podvodu na lidech, kteří si v dobré víře zakoupí slevovou akci. Otázkou zůstává jak slevomat schvaloval nabídku, jak ji ověřil a jak mohlo dojít k tak bezprecedentnímu pochybení na jejich straně.

slevomat podvádíPo našem upozornění se slevová nabídka několik krát změnila jak v popisu tak v počtu dostupných voucherů. Nejdříve se jednalo o exkluzivní vstupenky pro VIP zákazníky po upozornění se popis změnil na exkluzivní vstupenky do 1 až 5 řady pro VIP zákazníky. Taky celkový počet voucherů byl omezený z původních 109 na v tuto chvílí 18. Přesto celých 18 lidí vstupenku zakoupilo a stalo se tak obětí podvodu jak slevového portálu, který neošetřil nabídku, tak samotného prodejce, který ji ani ošetřit nechtěl. Ve fotogaleri naleznete kompletní screen dokumentaci, která ozřejmí, že se jedná minimálně o podvod.

Naše doporučení zní….Slevomat už není výhradní prodejce, proto se při hledaní slevových nabídek zaměřte třeba jinam. Možná kvalitou budete více spokojení. 

Odkaz na slevovou akci na slevomatu: http://www.slevomat.cz/sleva/278813-vstupenky-na-premieru-muzikalu-zorro

Odkaz na prodej vstupenek od firmy: http://vstupenky.ticket-production.cz/musical-production/hall?eventid=2121

Odkaz na prodej vstupenek jinde: http://vstupenky.ticket-art.cz/index.php?pg=objednavka&prog=72070#nazevPredstaveni

Podle volně dostupných informací   na internetu se nám podařilo zjistit, že majitelem domény je jistý Václav Pešír, který je přímo v seznamu firem se službou  „Nabízíme online předprodej vstupenek na koncerty a muzikály pro jednotlivce i skupiny bez servisních poplatků. Tiskneme rezervace z internetu.“  Na stránkách navíc  není uvedené v souladu se zákony ČR IČ podnikatele, to samé nenabízí ani stránka figurující na slevovém portálu a nabízející vstupenky ticket production na tento muzikál. Doufáme, že se opravdu jedná o poctivého obchodníka. Navíc slevový portál slevomat.cz má ve svých podmínkách jasnou formulaci o ceně na stránce ze které slevová akce vychází a zákazu jakékoliv manipulace s ní. Takže není rovný metr pro všechny, bohužel.

[hana-code-insert name=’seznam text‘ /]


Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 150 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

Komentáře

komentářu

1 komentář

  1. Slevomat ráda využívám, ale tady jsem celkem nepříjemně překvapená. Mlže jít o nějakého překupníka nebo tak. I když vůbec nechápu při těch poplatcích pro slevomat, co z toho má 🙁

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno