nespokojenost s mall.cz
Garance dodání do Vánoc působí na stránkách mall.cz spíše groteskně.
nespokojenost s mall.cz
Garance dodání do Vánoc působí na stránkách mall.cz spíše groteskně.

[hana-code-insert name=’strnky‘ /]

Reklamy v televizi mezi každým sledovaným pořadem o absolutní špičce poskytovaných služeb internetové galerie Mall jsou k vidění snad na každém programu. Patří mezi povedené, výstižné a barevné, prostě takové, co zákazníka osloví. Klient se těší na své produkty, které slibují kvalitu, perfektní zabalení a rychlé dodání. Je tomu ovšem tak? Období Vánoc je kritické pro dopravce i provozovatele internetových obchodů. Na co se stále vymlouvají, když porušují sliby, kterými překypují ve šťavnatých reklamách v televizi a rádiu? Nemají snad zkušenosti a nepoučili se z let minulých? Vždyť je to k smíchu, ovšem pro zákazníka čekajícího na dárky pod stromeček pro své blízké, k pláči!

Sliby, chyby…

Stovky nespokojených zákazníků apeluje pomocí sociální sítě Facebook na neprofesionální poskytování informací o dodání objednaného zboží. Podle PR manažerky Michaly Gregorové je situace obvyklá, jako vždy kolem vánočních svátků. Zdůrazňuje, že při počtu 50 000 vyexpedovaných zásilek denně nejsou schopni korigovat problémy. Nejsou to spíše fatální chyby a plané sliby? Dále sděluje, že dochází k 1 – 2 dennímu zpoždění. To je ovšem lež. Toto zpoždění by bylo jistě tolerováno i samotnými klienty, což je zřejmé z komentářů Facebooku. Jak si mohou být jisti i věrní zákazníci Mallu, že je opět nezklamou a nezbudou jim jen oči pro pláč?

Dovoláme se spravedlnosti?

Stížnosti na mall.cz
Stovky stížnosti a denně přibývají

Podle komentářů rozhořčených zákazníků je zřejmé, že jsou znechuceni neustálým ujišťováním o expedici anebo naopak o nulové odezvě dodání svého zboží pod stromeček. Objednávky za tisíce a někdy i desetitisíce jsou doručovány v mnohých případech v zuboženém stavu a k tomu s velkým zpožděním. Záměna produktů je také častým faktem, což jistě dvakrát nepotěší, když se po otevření balíku zjeví dětské pleny místo moderního telefonu. Nekompletní zásilky, doručení s křížkem po funusu a dokonce s poplatkem v minimální výši 99,- Kč, který je neoprávněný. Za co si vlastně zákazník připlácí? A kolik klientů o vrácení přepravního poplatku díky nedodržení dodací lhůty vlastně požádá? Vědí o tom vůbec anebo platí slušný klient naprázdno?

Čekání na smilování

Lidé spoléhají na slušnost a přesnost poskytovaných služeb, kterými se internetová nákupní galerie Mall ohání? Kde však jsou? Při řešení potíží na placené bílé lince se zákazník setká jen s vysokými cenami za telefon i v případě volných minut. Je běžné, že se na ni nejde ani dovolat, a když už se to podaří, odměnou je neurčitá informace vyslovená nejistým vystrašeným hlasem. Tak to už je trochu moc. Lidé rozhořčeni dlouhou dodací lhůtou, poškozeným anebo špinavým zbožím, zaměněnými produkty si vlastně nemají ani kde stěžovat. Mají snad čekat na smilování a začít se modlit, aby byly jejich vánoční dárky pro milované osoby dodány včas? Člověk se nestačí divit tomu, jak se stále opakující se situace neřeší a obchodníci ani dopravci nejsou připraveni, ale vydělávat by jistě chtěli!

[hana-code-insert name=’seznam text‘ /]


Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 150 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

7 KOMENTÁŘE

  1. Já svou objednávku dostala… pravda po několikadenním průběžném sms otravování..objednávka předána dopravci – objednávku nebylo možné předat dopravci.. a tak stále dokolečka… co na tom, že ji řidič našel na autě jen proto, že mi vezl jinou zásilku objednanou o nějaký ten den později (mmch. doručenou následující pracovní den) a říkala jsem mu o tom, že čekám jednu zásilku z Mall…. Hlavně, že bude ježíšek.
    No, to byl.. moc fajn překvápko pod stromečkem, když darovaná konvice má olámaný lem dna, ale to asi nebude, že jo, když ty chybějící plasty nikde v tom igelitu, ani v krabici nebyly a zboží bylo zabaleno v pořádku.
    Jasně, kontrola má být, no jo, jsem to odflákla, když jsem jen otevřela víko.. konvice byla, podstavec taky, všechno čisté a nic nevzbuzovalo dojem, že je cokoliv v nepořádku, tak jsem víko zase zavřela a těšila se, jak bude maminka z nové konvice radost. Hmm, měla. Já taky, budu řešit reklamaci a jsem vážně zvědavá jak se k tomu Mall postaví. No vlastně ani zvědavá nejsem, tuším jak to bude, ale nebudu předbíhat, třeba překvapí a pak uznám, že alespoň napravili chybu.
    V každém případě, ať tak nebo tak, dobrovolně na Mall.cz už nenakoupím nic! A každému kdo o to bude mít zájem velice ráda své zkušenosti sdělím.

  2. Jsme na tom stejně má první a poslední objednávka na mallu. Vysavač, který bohužel jinde nemají (žádný no name za litr) 14 dní čekáme, prvních 5 dní žádná zmínka o zboží… pak nesmyslné noční smsky „zboží nebylo možné předat dopravci“ po 10ti dnech jiskřička naděje – zboží bylo předáno dopravci, ale další den opět sms zboží nebylo možné předat dopravci.
    Takže záměrné lhaní??? Nevím můj názor už je špatný a nebudu tento obchod doporučovat.
    PS: nechápu masáž reklam v televizi – když nestíhám reklamu bych asi vypnul, zvlášť když je zavádějící až klamavá.

  3. Jsme na tom stejně, 14 dní píšou jen sliby jak vše pošlou do vánoc. V době kdy jsem obj. zboží ( x box) měli na skladě 21 ks. K tomu jsme obj. nabijecku k ovladači.Poslali nam pouze nabijecku,s tím,ze Xbox bude az po vánocích. Ted dva dny před štědrým dnem ho už nejsme schopni nikde sehnat! Deti tak dostanou hry,které si můžou max. strcit…… Uz nikdy víc u Mall. si neobjednam nic, zkazili nám vánoce,decka budou bez dárku! Jsme max vytoceni. Nejhorší internetový obchod co znám!

  4. člověk si řekne objednám si vše najednou, budu to mít bez nervů, to sem si ovšem nesměl vybrat Mall.cz který garantoval dodání do vánoc.
    Pote mí ještě přišel email Vzhledem k velkému množství objednávek před Vánoci, může dojít ke zpoždění vaší dodávky zboží o 1 – 2 dny. Ježíška však určitě stihneme!
    Tak čekám čekám a dnes se dozvím že mám smůlu. Na placené lince mi nikdo nedokáže odpovědět, na email nikdo neodpoví a jen napíšou pošlete nám zprávu na FB s číslem objednávky.(zapoměli dodat my se pak na to vysereme a stejně vám neodpovíme. ) Chápu že toho mají na vánoce moc ale proto jsem si vybral velkou společnost co na to má být připravena a nebo nepsat přes půl stránky: garantujeme že to do vánoc stihneme. Nikdy víc MALLoo ste mě nasraly.

  5. objednal jsem zboží které mělo být doručeno do druhého dne, proto poplatek za dopravu, jinak bylo v ceně 1800 a doprava je zdarma. Zboží bylo doručeno až za 5 dnů a ještě nekompletní souprava. Jsou to šmejdi a příště si to raději objednám v malém eshopu kde je to za stejnou cenu 🙁

  6. Neuvěřitelné, vánoce za dveřmí a já už více jak 10 dnů nemám svou objednávku. Přitom je jasně napsané skladem. Co si o tom mám myslet?

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno