sreality podvádí klienta

Sreality.cz nezobrazuje zaplacenou inzerci

Redakci magazínu portál-bydlení.cz se podařilo zjistit zajímavou skutečnost a tou je nezobrazování se inzerce na sreality.cz. V průběhu 11-ti po sobě jdoucích dnů včetně dneška  sledovali inzerci na sreality.cz zejména jejich narůst, pokles a hlavně funkčnost. Upozorňujeme, že kontrolu jsme prováděli na nejznámějších prohlížečích a to IE, Google Chrome, Mozilla, Safari, Opera.

Celých 12,5% inzerátu z celkového počtu totiž není vidět i když si je klient zaplatí. Tedy denně průměrně 21500 inzerátů. Stránkování sreality funguje totiž jen do stránky 999. Při výběru realit v počtu zobrazení 30 na stránku nastanou problémy a inzerce se nezobrazí. Při základním výběru po deseti inzerátech skončíte na stránce 3000 a dále vás to nepustí.

Jen u prodeje bytů se jedná o celých 11700 nabídek u prodeje domů o zhruba 8200 nabídek a u komerčních nabídek o přibližně 1600 inzerátů, které jsou zaplacené realitní kanceláři, makléřem, případně soukromou osobou. Celkem v průměru 21500 zaplacených inzerátů.

Za dobu co portál-bydlení.cz sreality.cz pečlivě sledoval si tak tento realitní sever přišel denně na 1.290.000,- Kč bez jakékoliv propagace inzerce klienta a za 11 dnů na celých více jak 14 miliónu když uvažujeme o základní sazbě 60,- Kč za inzerát a den.

Za nezobrazenou inzerci sreality.cz vydělali minimálně 14 milionu za několik dnů

  • Denní zisk sreality.cz za nic 1.290.000,- Kč
  • Zisk za 11 dnů přibližně 14.000.000,- Kč

Ján Mertl manažér sreality.cz

Na celou záležitost se zobrazováním inzerce se zeptali přímo manažera srealit pana Jána Mertla. Jeho odpověď byla zarážející a popravdě v první chvíli nebylo jasné jestli to myslí jako žert nebo naopak vážně. Nad stránkování cca 50+ nikdo kromě robotů již nechodí, tedy to naši uživatelé ani inzerenti nemohli vůbec pocítit, napsal v emailu Ján Mertl. To jestli to inzerent pocítil je jasné už teď. Přišel o finanční prostředky vložené do inzerce, která se nezobrazuje, tedy minimálně finanční škoda tam je. Za 11 dnů u jednoho inzerátu je to 660,- Kč a nikdo neví jak dlouho tento stav trvá.

Pokud to na webu krátkodobě nefungovalo, je možné že tomu tak bylo v rámci nasazování nové komponenty, každopádně je vše již funkční, dopnil Ján Mertl manažér sreality.cz a samozřejmě portál bydlení  tuto situaci opět prověřil. Posuďte sami:

[hana-code-insert name=’strnky‘ /]

Zde se dostanete na stránku vyhledávání 3000 tedy počet inzerce 30 tisíc z aktivních 41700. Další stránkování vás nepustí dále a inzerce dalších zaplacených inzerátů se nezobrazuje. Stejně je tomu u domů a komerčních nemovitostí. Jednoznačně tam kde je více jak 30 tisíc inzerátů. To jestli je tohle kamufláž aby byl zveřejněný větší počet inzerce než ve skutečnosti je, nebo se jedná o hrubé pochybení srealit je těžké posoudit. Zobrazovanou inzerci se však jednoznačně sreality stali co do počtu dvojkou na trhu a po realhit se 162 tisíci nemovitostmi reálně zobrazenými už chybí jen málo a eurobydlení bude taky lepší.

Ján Mertl stránkování 1000+ mě vytvořilo úsměv

V každém případě Ján Mertl zašel ještě dále a napsal:  Musím říct, že téma stránkování 1000+ mne také úsměv vytvořilo z vaší strany…. Doklikat na stránku 1000 by trvalo normálnímu uživateli, který by chtěl alespoň projít obsah na stránce cca 30s, přes 8 hodin… A to jsem myslel, že mi tento týden už nic nepobaví…

V této chvílí nejde o to jestli se někdo prokliká až na stránku 1000, jde o to, že klient za své peníze vyžaduje taky nějakou službu, ale to zřejmě pánu Mertlovi uniká.

Takže závěr který z toho plyne, platící klient je pro Jána Mertla k pobavení. Přejeme všem hodně úspěchů při přebrání si arogance srealit, a srealitám co nejvíce neplatících klientů. Protože jestli nejste na stránce 1 až 50, nemáte inzerci topovanou platíte pouze  pro pobavení Jána Metla a srealit.cz. Pokud patříte ke skupině realitních zprostředkovatelů s menší možnosti topování, zvažte jestli má smysl platit pro pobavení někoho z srealit.cz, nebo přejít jinam a mít inzerci funkční.

V této chvíli redakce magazínu portál-bydlení.cz zvažuje podání na ČOI za klamání spotřebitele a po poradě s právníkem celou situaci doplní.

[hana-code-insert name=’seznam text‘ /]

Foto: realitnisummit.cz, portal-bydleni.cz


Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 150 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

Komentáře

komentářu

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno