podvody s masem Albert

V redakčním emailu na nás čekala zpráva, kde nás klient prodejního řeťezce Albert upozornil na praktiky, které tady už jednou byly. Tento prodejní řeťezec nabízí za stejnou cenu maso, plátky z vepřové pečeně, jako maso napíchané vodou a Éčkama. Tedy maso menší jakosti a kvality. Ve druhém případě se jedná o polotovar, který mimo 85%-tního podílu masa obsahuje i vodu, sůl, glukózový sirup a regulátory kyselosti – citronan sodný, octan sodný a uhličitan sodný. Poslední jmenovaný se používá vzhledem ke svým schopnostem vázat nežádoucí ionty kovů, k zabraňování změn například  barvy, struktury, sraženinám a žluknutí potravin. Takže i staré maso nevalné kvality vypadá pořád jako čerstvé.

Nám nezbýva než se vydat do nejbližšího Albertu, aby jsme pravost emailu od čtenáře ověřili. Pro nákup jsme vybrali jeden z provozů prodejny splečnosti Ahold a to Albert u metra Luka. Samozřejmě naše důvěra ve zdravý rozum po poslední medializaci podvodů této společnosti s masem o kterém psali snad všechny deníky v ČR nás svazovala a zároveň jsme tak nějak doufali, že to byl pouze a jen nespokojený zákazník. O podvodech s napíchaným masem, které řetězec Albert prodával za stejnou cenu jako maso normální se ve svém videu zmínil jako první Roman Vaněk, zakladatel Pražského kulinářského institutu. Doporučujeme shlédnout celé video, nakolik na konci je opravdová třešinka na dortu 😀

[hana-code-insert name=’strnky‘ /]

Na naše překvapení však Albert evidentně nepochopil, co se mu posledně vytýkalo. Opravdu jsme na pulte našli dva stejné druhy masa. Respektívě jeden druh masa a jeden druh masného polotovaru. Samozřejmě za stejnou cenu 😀 Jednalo se přímo o vepřovou pečeni. V prvním případě na kámen za cenu v akci 139.90 a ve druhém za vepřové plátky z pečeně křehčené. Cena opět tá stejná 139.90,  pouze s rozdílem, že se jednalo o napíchanou hmotu.

Již v minulosti se Ahold vyjadřil k podobnému případu na svých facebook stránkách dosti zajímavě. „Albert chce svými řadami mas a masných výrobků pokrýt poptávku svých zákazníků a to jak z pohledu kvality, tak z pohledu ceny. Samozřejmě zapomíná na to hlavní. Proč se maso a nemaso prodáva za stejnou cenu? Nezbývá, než opravdu nakupovat jinde. Pokud si Albert myslí, že všechny přešlapy vyváží různými gougounami, Angry birds a podobně  je opravdu ve velkém omylu. Zákazník si totiž z velkého množství prodejen dokáže vybrat tu správnou. Už takhle stačí, že jsme popelnicí Evropy se zbožím, co se k nám dováží.

Po této zjištěné skutečnosti jsme se na infolince informovali ohledně čísla na tiskovou mluvčí. Bohužel jak je v ČR obvyklé po 16-té asi nikdo, ani v takové společnosti jako je Ahold nedělá. Proto jsme  vyjádření k tomuto problému do uzávěrky článku nedostali. Nicméně jedna rada, řezník je řezník, řetězec je řetězec. Vydělat se totiž musí a chce 🙂

[hana-code-insert name=’seznam text‘ /]

Zdroj: Stream.cz


Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 150 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

Komentáře

komentářu

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno