ferratum půjčky

ferratum půjčky

Společnost Ferratum uskutečnila unikátní výzkum mezi svými klienty napříč Evropou, ve kterém zjišťovala, za co lidé nejvíce během léta utrácí. Výzkum přináší velmi zajímavé výsledky. Jak jste na tom vy? Patříte k průměru, nebo se vymykáte?
 

Srovnání 17 zemí

Společnost Ferratum je mezinárodní inovátor finančních technologií a mobilních půjček. Působí v 17 evropských zemích, kde také probíhal výzkum. Osloveno bylo celkem 5 685 domácností, věk respondentů byl mezi 21 až 65 lety, 60 % účast měly ženy. Dotazování probíhalo formou online dotazníků. Bylo zjišťováno, jak velký je disponibilní měsíční čistý příjem a jeho cílem bylo zjistit, za co a kolik lidé během léta utrácí.

Barometr 2015™ je výjimečným nástrojem hodnocení změn v chování spotřebitelů napříč Evropou. Vytváří výjimečnou příležitost ke studiu a porovnávání změn v chování spotřebitelů mezi různými zeměmi. Takto získané informace jsou dobře podložené a vysoce prospěšné pro Skupinu při vývoji jejich služeb,” uvedl vrchní analytik Skupiny Ferratum, Marko Tuominen.
 

Nejzajímavější výsledky

1.     V Evropě existuje velký rozdíl ve výši čistého disponibilního příjmu. Pohybuje se od 720 až 3.800 EUR.
2.    Lidé nejvíce (17 % příjmu) během léta utratí za tuzemskou dovolenou. V této kategorii zvítězili Španělé – až 25 % z nich tráví dovolenou doma. Na druhém místě je Litva, třetí jsou Dánové. V ČR je to 18 %.
3.     Kromě cestování obyvatelé Evropy nejčastěji utrácejí za společenské aktivity jako je návštěva barů, restaurací, klubů apod. Další oblíbenou aktivitou je nakupování letní módy, tuto skutečnost potvrdilo 12 % respondentů.
4.     Co se týče cestování do zahraničí, výzkum ukázal, že nejvíce cestují Holanďané a spolu s nimi Britové (utratí až 17 % příjmů), dále také Dánové a Švédové (15 %) a Němci (13 %). V České republice je to pouhých 11 %.
5.     Evropský letní barometr™ ukázal, že až 12 % celkových letních výdajů používají lidé na vylepšení domácností. V této kategorii vítězí Bulhaři (21 %).
6.     Zajímavou položkou byly letní oslavy. Češi na ně například vydají až 9% příjmu.
 

EVROPSKÝ LETNÍ BATOMETER™ SKUPINY FERRATUM 2015

evropský barometer

Ferratum Group – Evropský letní barometr 2015-CZ

 

Co na ně říkáte, vidíte se v nich? Nebo máte úplně jiné výdaje?


Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 150 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno