Home 150 homepage 150 Nový start-up Payllo má ambice zamíchat se světem slev

Nový start-up Payllo má ambice zamíchat se světem slev

payllo.cz

 

“Ať jde o čerstvý kus do šatníku, nový mobil nebo náhradní skleničky za ty rozbité. Dáme ti z naší kapsy na to, co potřebuješ,” říká Payllo, projekt, který se rozhodl lidem platit jejich nákupy a kde e-shopy mohou nabídnout slevu a přitom získat plnou cenu z prodeje. Systém, ve kterém by člověk intuitivně tušil zakopaného psa ale funguje na jasných a férových principech.

 

Na začátku stojí myšlenka rozdávat lidem peníze a nenutit firmy dělit se o provize za zprostředkování nákupu. Každý pátek Payllo rozdělí ze svého zisku zákazníkům kredity, ty mohou následně použít k nákupu. Zisk plyne z paušálního poplatku zaplaceného e-shopy, aby mohli své nabídky na Payllu vystavovat. Na oplátku získávají více zákazníků.

 

“Štval mě systém, kdy prodejci dají svému produktu dvojnásobnou cenu, aby ho pak mohli takzvaně slevit,” říká zakladatel Jiří Mello. “Řekl jsem si, že to musí jít i férově. A i když je Payllo jen na začátku, myslím, že máme základní pilíře, jak to lidem dokázat.”

 

Payllo je symbióza mezi prodávajícím a kupujícím. Uživatelé získávají určitý poměr kreditů pravidelně, další mohou dostat za speciální tickety, které celý systém činní zajímavějším. Uplatněné tickety dostávají pořadové číslo. Pokud někdo uplatní svůj ticket jako 33., 55. nebo 99., získává kredity. A tak pořád dokola. Žádné losování. Důležité je být ve správnou chvíli na správném místě.

 

Podnikatelům Payllo přináší nový kanál, kde mohou oslovit nové zákazníky, kteří hledají atraktivit slevových portálů. S tím rozdílem, že Jiří Mello se svým týmem staví jejich služby mnohem komplexněji, s odlišným přístupem k uživatelům. Na slevových portálech si lidé nemohou určit, jakou konkrétní slevu a na co uplatní, ale musí si vybrat z již předem dané nabídky. A právě taková nabídka může být často zavádějící a nemusí mít se slevou nic společného. Na Payllo mohou zákazníci použít své kredity na to, co opravdu chtějí nebo potřebují a svojí aktivitou dokonce ovlivnit i velikost slevy. Prodejcům však zůstane 100 % ceny. Rozdíl doplatí Payllo.

 

“Máme připraveno spoustu vychytávek, na které brzy přijde řeč. Do budoucna chceme co nejvíce zpříjemnit online nakupování a motivovat lidi, aby si ho dopřávali častěji. Pro e-shopy vytváříme novou prodejní příležitost. Proto je důležité zaměřit se na bod, kde se obě strany setkávají, ten musí být férový a co nejvýhodnější pro všechny,” uzavírá Jiří Mello s výhledem, kam se chce se svým start-upem ubírat. Službu si vyzkoušíte na Payllo.cz.


Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 100 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

Komentáře

komentářu

  “Ať jde o čerstvý kus do šatníku, nový mobil nebo náhradní skleničky za ty rozbité. Dáme ti z naší kapsy na to, co potřebuješ,” říká Payllo, projekt, který se rozhodl lidem platit jejich nákupy a kde e-shopy mohou nabídnout slevu a přitom získat plnou cenu z prodeje. Systém, ve kterém by člověk intuitivně tušil …

Hodnocení

Redakce

Vaše hodnocení: Buďte první!
100

Napsat komentář