Home 150 Bulvárek/Ze života 150 AVON v roce 2013 vybral na pomoc ženám 9,6 milionu korun

AVON v roce 2013 vybral na pomoc ženám 9,6 milionu korun

společnost AvonSpolečnost AVON Cosmetics v roce 2013 prostřednictvím svých charitativních aktivit nashromáždila 9,6 milionu korun, což je jeden z nejvyšších výsledků v historii. Tyto finanční prostředky letos AVON předá českým neziskovým organizacím. Společnost tak podpoří aktivity v oblasti prevence rakoviny prsu a násilí na ženách.

„Charitativní činnost má pro nás zásadní smysl, díky ní nejsme běžná kosmetická firma. Je součástí našeho firemního DNA,“ prohlásila ředitelka Avonu pro Česko a Slovensko Andreea Moldovan a pokračovala: „Zavázali jsme se chránit zdraví a práva žen po celém světě a já jsem nesmírně ráda, že naše charitativní aktivity v České republice vykazují jedny z nejlepších výsledků ze zemí po celém světě.“

Projekt AVON proti rakovině prsu v uplynulém roce vygeneroval 8,6 milionu korun, a to především díky rekordním prodejům dámské a pánské verze Trička proti rakovině prsu, kterého se prodalo více než 37 tisíc kusů. Za návrhem stála přední česká návrhářka Taťána Kovaříková. K AVON Pochodu proti rakovině prsu se loni připojilo nejvíce účastníků v historii: přes 18,5 tisíce. Právě na dalším ročníku AVON Pochodu, jež se uskuteční 14. června 2014, budou prostředky předány neziskových organizacím, jako jsou Aliance žen s rakovinou prsu, Mamma HELP a AMA – Asociace mamodiagnostiků ČR.

V roce 2013 AVON zajistil provoz bezplatné telefonní linky proti rakovině prsu 800 180 880, distribuci slevových poukázek na vyšetření prsu a také podpořil sběr a vyhodnocení screeningových dat a kontrolu kvality screeningových center. AVON také pomohl zajistit celou řadu dalších aktivit v oblasti prevence a edukce v souvislosti s tímto nádorovým onemocněním. Projekt AVON proti rakovině prsu byl spuštěn v roce 1997 a od té doby bylo vysbíráno přes 90,600.000 Kč.

AVON Pochod v roce 2013 vzbudil historicky nejvyšší ohlas v médiích, informovalo o něm 549 článků a reportáží v celkové mediální hodnotě 40,7 milionu korun.

Mladší charitativní projekt, AVON proti domácímu násilí, v roce 2013 vygeneroval přes 955.000 Kč. K nejlepšímu výsledku od roku 2008, kdy byla iniciativa spuštěna, přispěly zejména vzrůstající prodeje speciálních charitativních předmětů s modrou stužkou. Nejprodávanějším výrobkem se staly Náušnice Odhodlání, kterých se prodalo přes 1500 kusů. K vyšším příspěvkům přispěla také intenzivnější komunikace projektu v médiích díky internetové kampani Nenechte si ubližovat.

Během loňského roku AVON ve spolupráci s organizací proFem o.p.s. zorganizoval besedy na středních školách, kterých se zúčastnilo téměř 400 studentů. Společně s organizací Krav Maga Global CZ AVON podpořil konání kurzů sebeobrany pro ženy ve třech českých městech. V listopadu AVON se stejnou organizací spustil virální kampaň Nenechte si ubližovat, která prostřednictvím krátkých videí ženám radí, jak se vypořádat s krizovými situacemi. Kampaň stále běží a do této chvíle krátké filmy zhlédlo několik desítek tisíc uživatelů. AVON také přispěl na provoz pražského azylového domu Acorus.

Charitativní aktivity Avonu po celém světě zastřešuje AVON Nadace pro ženy (AVON Foundation for Women). Ta do konce roku 2012 nashromáždila a rozdala 813 milionů dolarů.

O společnosti Avon

Avon, společnost pro ženy, je přední celosvětová kosmetická společnost s ročním obratem téměř 11 mld. dolarů. Jako jedna z největších společností na světě v oblasti přímého prodeje své výrobky prodává prostřednictvím více než 6 milionů aktivních nezávislých reprezentantů. Produkty Avonu jsou dostupné ve více než 100 zemí. Nabídka zahrnuje dekorativní a pleťovou kosmetiku, vůně, módu a vybavení pro domácnost. Mezi nejznámější značky patří Avon Color, ANEW, Skin-So-Soft, Advance Techniques a Luxe.

Zdroj: TS CTK

 


Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 160 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

Komentáře

komentářu

Hodnocení

redakce

Vaše hodnocení: Buďte první!
96

Napsat komentář