Home 150 Pro ženy 150 Antónia Mačingová – zhubněte jednou provždy

Antónia Mačingová – zhubněte jednou provždy

hubnutí podle Antónie Mačingové28 denní detox od Antónie Mačingové, která  problematika hubnutí komplexně popsala ve své knize Zhubněte jednou provždy vás zbaví bez hladovění přebytečných kilogramů. Na této knize je klíčové to, že  nemusíte držet dietu ani aktivně sportovat, a i tak budete hubnout. Vše spočívá v detailně popsaném jídelníčku, který je velmi specifický, ale lze ho dlouhodobě praktikovat. Antónia Mačingová vytvořila 28 denní detox z toho důvodu, abyste svoje tělo očistili od toxinů a jiných škodlivých látek, které máte za ta léta všemožné stravy uložené po celém těle. Už jen to vám samozřejmě začne prospívat, protože bude tělo v rovnováze a díky tomu bude správně fungovat metabolismus.

28 denní jídelníček a recepty

Hubnout můžete začít již dnes a to bez nákupu knihy Zhubněte jednou provždy. Sepsali jsme 28 denní jídelníček, kde máte přesně vypsány jednotlivé dny od snídaně až po večeři. Po delším čtení zjistíte, že se jednotlivé ingredience často opakují, navíc jsou velmi chutné, zdravé a výživné. Antónia Mačingová po 28 denním detoxu tak nějak očekává, že kompletně změníte životní styl a budete se co nejvíce držet daného jídelníčku, i když to samozřejmě k samotné diete již nepatří. Pokud se vrátíte k předchozímu stylu života, opět se brzy dostanete do situace, kdy budete muset 28 denní detox od Antónie Mačingové praktikovat znovu.

1. DEN

Snídaně: Mrkev + jablko + ořechy + rozinky + med

Oběd: Brokolice s česnekem + strouhaný nízkotučný sýr

Večeře: Salát z červené řepy + strouhaný sýr

2. DEN

Snídaně: Mrkev + jablko + ořechy + rozinky + med

Oběd: Fazolové lusky s česnekem + strouhaný sýr

Večeře: Salát z červené řepy + vařené vajíčko

3. DEN

Snídaně: Mrkev + jablko + ořechy + hrozinky + med

Oběd: Salát z červené řepy + strouhany sýr

Večeře: Mrkvový perkelt + strouhaný sýr

4. DEN

Snídaně: Mrkev + jablko + ořechy + hrozinky + med

Oběd: Mrkvový perkelt + strouhaný sýr

Večeře: Prokládaná cuketa

5. DEN

Snídaně: Mrkev + jablko + ořechy + hrozinky + med

Oběd: Prokládaná cuketa

Večeře: Fazolové lusky s česnekem + strouhaný sýr

6. DEN

Snídaně: Mrkev + jablko + ořechy + hrozinky + med

Oběd: Fazolové lusky ze zázvorem

Večeře: Brokolice s česnekem + vařené vajíčko

7. DEN

Snídaně: Mrkev + jablko + ořechy + hrozinky + med

Oběd: Salát z červené řepy + vařené vajíčko

Večeře: Mrkvová perkelt + strouhaná sýr

8. DEN

Snídaně: BIO bílý jogurt + vlašské ořechy + med + skořice

Oběd: Široké bezvaječné těstoviny s kedlubnou

Večeře: Boršč

9. DEN

Snídaně: Kiwi + banán + ořechy + med + mletá skořice

Oběd: Brokolice na česneku se zázvorem + nizkotučný sýr

Večeře: Rychlá hrachová polévka

10. DEN

Snídaně: Mrkev + jablko + ořechy + med + rozinky

Oběd: Mrkvový perkelt + nízkotučný sýr

Večeře: Salát z červené řepy + vajíčko

11. DEN

Snídaně: BIO bílý jogurt + vlašské ořechy + med + skořice

Oběd: Fazolové lusky + vajíčko

Večeře: Červená řepa s ořechy a sušenými švestkami

12. DEN

Snídaně: Kiwi + banán+ ořechy + med + mletá skořice

Oběd: Bezvaječné těstoviny se špenátem

Večeře: Rychlá hrachová polévka

13. DEN

Snídaně: Mrkev + jablko + ořechy + med + rozinky

Oběd: Mrkvový perkelt + sýr

Večeře: Boršč

14. DEN

Snídaně: Vyberte si snídani, která Vám v tomto týdnu nejvíce chutnala

Oběd: Kuře s celerem

Večeře: Brokolice na česneku se zázvorem + strouhaný nízkotučný sýr

15. DEN

Snídaně: Šťava z červeného grepu (2 dcl) + 2 sójové nebo grahamové rohlíky + med + ořechy

Oběd: Kuře s celerem

Večeře: Červená řepa s ořechy a sušenými švestkami

16. DEN

Snídaně: Mrkev + jablko + ořechy + rozinky + med

Oběd: Zeleninová polevka + fazolové lusky + salát z červené řepy

Večeře: Mozzarella + rajče nebo okurky

17. DEN

Snídaně: Vařené jáhly + ořechy + sušené švestky + med

Oběd: Zeleninová polévka + prokladaná cuketa

Večeře: Zeleninová polévka

18. DEN

Snídaně: Bílý nízkotučný jogurt + ořechy + med

Oběd: Vařená červená řepa + tuňák + cibule

Večeře: Salát z červené řepy + smažená krůtí prsa obalená v mletých vlašských ořechách

19. DEN

Snídaně: Pohankové vločky zalité sójovým mlékem + strouhané jablko + ořechy + med

Oběd: Celerové hranolky + filety z mořské tresky na másle

Večeře: Mrkvový perkelt + strouhaný sýr + brokolice s česnekem

20. DEN

Snídaně: Mrkev + jablko + ořechy + rozinky + med

Oběd: Celerové hranolky + dušená kuřecí stehna

Večeře: Brokolice s česnekem + tuňák v konzervě

21. DEN

Snídaně: Vařené jáhly + ořechy + sušené švestky + med

Oběd: Celerové hranolky + dušená horní krůtí stehna + červená řepa + okurka

Večeře: Celerové hranolky + dušená horní krůtí stehna + červená řepa + okurka

22. DEN

Snídaně: Pohankové vločky zalité sójovým mlékem + strouhané jablko + ořechy + med

Oběd: Široké bezvaječné těstoviny s kedlubnou

Večeře: Kuře s celerem

23. DEN

Snídaně: Mrkev + jablko + ořechy + rozinky + med

Oběd: Mrkvový perkelt + strouhany sýr + brokolice s česnekem

Večeřě: Salát z červené řepy + smažená krůtí prsa obalená v mletych vlašských ořechách

24. DEN

Snídaně: Vařené jáhly + ořechy + sušené švestky + med

Oběd: Salát z červené řepy + mořská treska ma másle

Večeře: Zeleninová polévka + prokládaná cuketa

25. DEN

Snídaně: Mrkev + jablko + ořechy + med + rozinky

Oběd: Bezvaječné těstoviny se špenátem

Večeře: Salát z červené řepy + tuňák

26. DEN

Snídaně: Bílý nízkotučný jogurt + ořechy + med

Oběd: Červená řepa s ořechy a sušenými švestkami

Večeře: Vařené jáhly + ořechy + sušené švestky + med

27. DEN

Snídaně: Šťáva s červeného grepu (2 dcl) + 2 sójové nebo grahamové rohlíky + med + ořechy

Oběd: Boršč

Večeře: Celerové hranolky + filety z mořské tresky na másle

28. DEN

Snídaně: Vařené jáhly + ořechy + sušené švestky + med

Oběd: Kuře s celerem

Večeře: Vařená strouhaná řepa + cibule + tuňák

Zdroj: olportal.cz, shutterstock


Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 160 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

Komentáře

komentářu

6 komentářů

  1. Pokud se pustíte do hubnutí tímto způsobem, doporučuji využít produkt k urychlení výsledku.
    Spoustu z nich naleznete zde: sluzby-remesla.megainzerce.cz

  2. Svačiny tam jsou musíte si koupit knížku tady je to jen stručně!! Držím uz 10 dni a je to super nemám vůbec hlad a chutě na sladké. Takže kdo nevyzkousel nem
    ůže soudit!! Jinak výsledky super!! Všem doporučuji

  3. to musí byt vtip, to neni možny…druhej den bych bych už strádala a trápila se hladem! proč tam nejsou svačiny, říká se přeci že aspon 5x denně se má jíst při takovym malym množství

    • a proč? jídla není stanovené množství, sníst můžete kolik chcete. a v případě hladu je možná svačina jak dopo i odpo. např.rozinky s ořechy, sušené ovoce, bílý jogurt, možná i dvakrát večeře. moje známá s jídelníčkem z apár dnů končí a cítí se dobře a rozhodně nehladověla. já začínám dnes,,tak jsem zvědavá.

  4. Tak tohle má být asi vtip, že??? To jinej bráno být nemůže. Ti co to budou dodržovat, tak s pánem bohem. Už si hledejte doktora.!!!

  5. Nekolik receptů:
    Mrkvovy salát.: Mrkev jablka ořechy v poměru 1:1:1

    Brokolice s česnekem: Brokolici povaříme ve vodě do křupava. Na olivovém oleji osmažíme česnek a přidáme brokolice. Podáváme se sýrem nebo s vajíčkem.

    Salat z červené řepy: Tři asi větší řepy,3ccl sklenici směsi mrkev/hrášek, 4 stredně velké kyselé okurky,olivovy olej , sul, pepř a podavame bud s vajičkem nebo sýrem

    Fazolové lusky s česnekem Mužou byt kupované mražené. Nasypou se do varici vody osolené .Vaří se asi 10 min. Potom se scedi a postupuje se stejně jako u brokolice S vajíčkem nebo sýrem

    Mrkvový perkelt Mrkev, cibule,mlety pepč,mlety rozmarým, drcený kmín. nebo mlety koriandr, sojovou omačku. Postup:Mrkev očištěnou ,na kolečka nkrajjenou,pridam cibuli kterou jsme osmahli na olivovém oleji Potom pridame mlety pepř,korení. a 2 lžíce sojove omačky pak podliji 2dcl vody a asi 15 minut se vaří

    Prokladana cuketa 2 stredně velké cukety, olivová olej koření,tvrdý sýr ,česnek,sojovou omačku .Cukety nakrajíme na platky . Do olivoveho oleje přidame sul, mletý pepř,sušenou bazalku a lžíci sojové omačkyPřidame česnek nakrajená na tenké platky.Takhle ochuceny olej vylijeme na plech pokladame cukety a nechame zapect 200 asi 15 min

    Kuře s celerem:Kousky kuřete marinujeme v oleji se lžičkou kurkumy nebo kari Maso před pouzitim pomeleme a přimeleme i čtvrku celeru přidáme žloutko,sul, pepř,mlety kmín, Vypracujeme smšs a smažíme v oleji v nemž jsme maso marinadovali

    Těstoviny s kedlubnou: Uvaříme si bezvaječné těstoviny. Na oleji osmahneme cibuli pridame nastrouhanou kedluben ,osolime opepříme .podlijeme troškou vody . potom přidáme těstoviny.

    BORŠČ. kompotova miska- odměrka Zeleninu nakrajenou na kostičky : 1 misku mrkve 1 misku celeru 1 misku petržele,,1misku kedluben, 1misku zelené papriky a 3 misky nakrajené uvařené červené řepy Koření sul, pepř , nové kořené ,mleta paprika, 3 bobkové listy, Rajsky protlak Dva stroučky česneku, jedna cibule. Postup: Na oleji osmahneme všechnu kořenovou zeleninu, po chvili pridame koření a nakrajenou papriku přilijeme 0,5 l vody a vaříme do zmeknutí.Potom pridame řepu. Potom si zvlašt osmahneme cibuli, pridame česnek a protlakprevarit a slit do polivky

    Hrachová polevka. Sšček mraženého hrášku 400g,pulku citronu,bazalkové pesto,sul, pepř, lříci masla.Do litru vrouci vody nasypeme hrašekpřidame bazalkové pestomlety pepř a vaříme 20 minutna zavšr pridame maslo.Po vychladnutí ponorným mixerem rozmixujemedo kremové konzistence

    Červená řepa ze švestky a ořechy300G uvařené červené řepy,100g sušenych švestek,pred použitim je napočte do vody100g vlašských ořechu Dva stroučky česneku spetku soli , pepř 3 lžíce oleje

    Bezvaječné těstoviny se špenátem:Je to stejné jako u testovin s kedlubnou

    Zeleninová polivka: Na jemno nastrouhejte jednu mrkev, petržel,čtvrtku kedlubny a čtvrtku celeru . Na olivovém oleji osmažte cibulku a pak pridavejte zeleninu. Osolte opeprete, okminujte,zalijte vodou apovařte.Pridejte na kostečky nakrajenou cuketu a nechte prejit varem.

Napsat komentář